Przedstawiamy kolejną bliską nam markę. to Stocznia Cesarska, miejsce o wielkim historycznym znaczeniu – od swoich początków w XIX wieku, aż po pamiętne wydarzenia, które przyczyniły się do upadku komunizmu w Europie Wschodniej. Od wiosny 2017 roku 16 ha terenów postindustrialnych w Gdańsku należy do spółki Stocznia Cesarska Development – utworzonej wspólnie przez dwóch belgijskich deweloperów: Alides i Revive. Inwestorzy nie zapominają o charakterze miejsca i jego historii. Z rozwagą podchodzą do przyszłości – świadczy o tym chociażby utworzony Szlak Stoczni Cesarskiej. To 13 przystanków, rozmieszczonych w różnych lokacjach na terenie. Dzięki specjalnym planszom osoby zwiedzające teren mogą przeczytać o najważniejszych wydarzeniach i planach.
Nasza współpraca ze Stocznią Cesarską obejmowała:
- Obsługę profili Stoczni na Instagramie i Facebooku
- Zarządzanie relacjami ze społecznością
- Produkcję materiałów foto i wideo publikowanych na profilu Stocznia Cesarska
- Produkcję mikromomentów oraz relacjonowanie wydarzeń specjalnych w social mediach
Zapraszamy do odwiedzenia profili Stocznia Cesarska: