Kim są „influencerzy”? To obco brzmiące dla wielu określenie „liderów opinii” –  osób, które swoim dorobkiem osobistym, codzienną postawą, czy też konsekwentnie kreowanemu wizerunkowi publicznemu – mogą wpłynąć na decyzje innych osób.  Influencerzy głównie kojarzeni są ze światem social mediów. Ale nie wystarczy „być znanym z tego, żę jest się znanym”. Influencerzy to eksperci wybranych branż, którzy social media traktują jako jeden z wielu kanałów komunikacji z odbiorcami.

Właściwie dobrani i wiarygodni  Influencerzy skutecznie wspierają budowanie wizerunku, sprzedaż, akcje społeczne, idee, itd. Influencer może pomóc przedstawicielom każdej branży – ważne, żeby był właściwie dobrany. Tzn. był wiarygodny wśród przedstawicieli właściwej grupy.

Jeśli czujesz, że twojemu pomysłowi może pomóc influencer – zapraszamy do kontaktu.

 

Ps. Influencer Marketing stał się bardzo popularny w ostatnich czasach, szczególnie wśród młodszych użytkowników social mediów. Najczęściej niestety niesłusznie utożsamiany jest z ilością „followersów”, np. na Instagramie. Co powoduje wiele nadużyć związanych ze sztucznym i szybkim „pompowaniem” liczby obserwujących.

Realizacje

Masz pytanie? Napisz...

* Twój adres email będzie u nas bezpieczny.

Zobacz również

Mobile Social Media

Facebook, Snapchat, Pinterest, Twitter, Google+ – pomagamy wybrać właściwe narzędzia komunikacji.

Fotografia

Organizujemy sesje zdjęciowe uwzględniające specyfikę social mediów.